Erre a kis szösszenetre a napokban leltem rá régi CD-s dobozomban. Jól meg is lepődtem, mert bezony teljesen elfelejtettem, hogy anno médiasztár voltam. Ha Geszler Dorottya harangozza be az embert, azért az nem rossz, na! :)

A guatemalai videófelvételekért boccs, mikor azok készültek, még javában szalagos sztamina kamerákkal szaladgáltak a turisták, így én is, ráadásul Yaxchilánban egy jó 30 méteres piramis tetejéről sikerült a remek kis gépet lepöccintenem, így az őserdő közepén, mint a puzzlet kellett összerakjam. De hogy a Vital TV vágói miért a legjelentéktelenebb felvételeket tartották fontosnak, azt máig nem tudom.

Amúgy januárban Guatemalában kezdem az évet egy kedves kis csapattal, úgyhogy ha jobb minőségben akarod a piramisokat látni, kattints ide!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kozepamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr901505458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása